Slechtste nacht ever! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Slechtste nacht ever! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Slechtste nacht ever!

Blijf op de hoogte en volg maartje

18 Mei 2019 | Kenia, Kisumu

18-05, zaterdag

Wat een nacht.... ze besloten weer om te gaan schreeuwen en lekker vals te zingen. Ze stopten pas om 5.00 en toen begon de moskee nog tot 6.0” dus toen kon ik pas slapen.

Ik heb maar wat afleveringen gekeken om de tijd snel te laten gaan.

Rond 10.00 werd ik wakker omdat er weer geluid was, dus ben ik er maar uitgegaan.

We waren van plan om lekker te zwemmen want het was lekker weer.

Dit keer gingen we naar een ander zwembad, buiten de stad. Het was 25-30 met de tuktuk.

Toen we daar aankwamen zag het er mooi uit met een mooi uitzicht.

Maar de bedjes waren helaas al bezet door andere mensen. Ze vroegen aan de mensen of ze het bedje wouden afgeven aan ons maar we kenden die mensen van de kerk dus het was een beetje ongemakkelijk. Dus zijn we maar terug gegaan en hebben we bij laughing budha gegeten. Er waren daar ook andere meiden maar we wisten niet zeker of ze Nederlands. Er kwamen 2 meiden naar ons toe en ze praten eerst in het engels en we hoorden aan het accent dat het Nederlanders waren.

We hebben een tijdje gepraat en ik heb me nummer gegeven om een keer af te spreken.

Na het eten moesten we nog wat boodschappen doen en zijn we daarna naar het huisje gegaan.

Ik heb wat rijst met ei voor mezelf gemaakt en ben daarna gaan slapen. Hopen dat deze nacht beter is. Fingers crosst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 25
Totaal aantal bezoekers 5719

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: