Kibuye markt - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Kibuye markt - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Kibuye markt

Blijf op de hoogte en volg maartje

19 Mei 2019 | Kenia, Kisumu

19-05, zondag

Goeiemorgen, ik heb geslapen tot 6.00 wat de kerk begint dan. Weer vals gezang door de microfoon. Dus ben ik er maar uit gegaan.

Ik zag nog Eem stukje van de zonsopgang. Ik heb in de ochtend wat afleveringen gekeken. Toen kwam marrielle met het idee om naar de kibuye markt te gaan. Rond 11.30 werden we opgehaald door Maurice.

Toen we er waren was het super druk!

We hebben maar een klein rondje gelopen want je hoorde van alle kanten mzunku. Het was best wel irritant dus zijn we maar weggegaan en hebben een hapje gegeten bij Java. Ik had chicken Chimi nog wat. Maar het was super lekker!

We zijn daarna nog naar kledingwinkel geweest en en zag een leuke broek, eerst dacht ik dat het maar 5,00 was maar het was dus 50,00. Die heb ik maar terug gehangen.

We zijn daarna na mega plaza gegaan want daar was ook een kledingwinkel maar dat vonnd ik niks aan. Toevallig zat daar ook een knutselwinkel maar die was helaas gesloten. Daarna zijn we terug naar het huisje gegaan. Onderweg heeft Mariëlle het soufereen hotel laten zien.

In het huisje hebben we onze eigen ding gedaan. We kregen na een tijdje trek en we hadden niks in huis.

Dus hebben we wat besteld bij kava.

Wie had dat gedacht bestellen in Afrika.

Ik had frietjes met champignon saus. We hadden wat eten over dus hebben we aan Rose Mary gegeven. Fenna en ik hebben daar nog een tijdje gezeten. We waren best wel moe dus we zeiden dat we terug gingen en zijn we lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 5719

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: