It’s my birthday! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu It’s my birthday! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

It’s my birthday!

Blijf op de hoogte en volg maartje

17 Mei 2019 | Kenia, Kisumu

17-05, vrijdag 

Happy birthday to me!

Vandaag is het mij verjaardag dus mocht ik vrij nemen van stage.

We zouden eigenlijk op safari gaan maar dat is verschoven naar volgende week.

In de ochtend had ik een kaartje gekregen en een ontbijtje op bed, super lief!

In de ochtend heb ik heb lekker rustig aan gedaan.

Ik had ook wat cupcakes gehaald voor me verjaardag, want wie jarig is trakteert.

Marrielle kwam ook gezellig langs dus hebben we samen het opgegeten.

In de middag zijn we naar een hotel gegaan waar je mooi uitzicht heb.

We hebben daar een cocktailtje gedronken en hebben we ook nog een pizza op.

Rond 16.00 zijn we maar Dunga Hill camp gegaan. Onderweg hebben we Les en Antonia opgehaald want ze wouden gezellig mee voor me verjaardag.

Op vrijdag is er altijd live muziek dus extra gezellig.

Lea had ook voor me gezongen, heel lief!

Ik had nog gefacetimed met mama en dat was toch moeilijk. Het is wel jarig te zijn aan de andere kant van de wereld. Dus er kwamen een paar tranen vrij.

Ik had nog wat masala chips besteld en daarna zijn we naar huis gegaan want het werd wat frisjes.

We hebben in het huisje nog wat afleveringen gekeken en zijn daarna na bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 25
Totaal aantal bezoekers 5719

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: