Tweede stage dag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Tweede stage dag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Tweede stage dag

Blijf op de hoogte en volg maartje

14 Mei 2019 | Kenia, Kisumu

14-05, dinsdag

Goeiemorgen, nu is het wel me eerste stage dag ik had er wel zin in. Ik moest er om 7.55 zijn want Chris de baas die zou me ernaartoe brengen.

Het schooltje bestaat uit 3 groepen, 3 tot 7 jaar.

Ik zit in de baby care groep van 3 tot 4 jaar.

Natuurlijk heb ik me netjes voorgesteld aan de juffen.

Ze waren heel erg lief en voelde me fijn.

Helaas, heb ik die dag niets gedaan. Maar het is ook de eerste dag dan kijk je toe hoe alles gaat.

De kinderen hebben eerst 1,5 uur gezongen. Daarna kreeg ze 1 uurtje les en een opdracht. De juffen maken en tekenen zelf de opdrachten. Meestal is het kleuren of join the dots.

Daarna gaan de kinderen buiten spelen en daarna mogen ze zelf iets doen.

Rond 12.45 is het pauze. Ik eet lekker thuis omdat het maar 5 min lopen is. Om 14.00 moest ik weer terug zijn.

De kinderen krijgen dan nog een opdracht en mogen dan weer zelfstandig iets doen. Om 15.45 is de school uit en worden de kinderen opgehaald.

De eerste vond ik ik saai omdat ik niks heb gedaan. Om 16.00 was ik thuis en de meiden kwamen iets later. We hebben toen onze stage ervaringen gedeeld. Fenna had ook heel de dag niets gedaan dus zijn we lekker uiteten geweest bij laughing budha, ik had weer lekker cassave besteld. Na het eten zijn we terug gegaan en zijn we gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 19
Totaal aantal bezoekers 5719

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: