Derde stage dag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Derde stage dag - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Derde stage dag

Blijf op de hoogte en volg maartje

15 Mei 2019 | Kenia, Kisumu

15-05, woensdag

Goeiemorgen, ik had niet heel veel zin in stage maar ik ging wel met een positieve houding ernaartoe .

Het was hetzelfde dagprogramma als gister en heb weer niks gedaan alleen toegekeken.

Ik heb wel wat gekletst met rodah dat is mij begeleidster.

Rond 11.00 komt er altijd een vrouwtje met mango’s, ik mag dan mee eten. De mango’s eten ze met schil en met chili er over heen, het was best wel lekker.

Ik kreeg ook een avocado met zout en peper.

On 12.30 mocht ik om pauze.

Om 14.00 ging ik weer terug.

De kinderen zitten wel veel aan je dat kan irritant worden.

Het is ook opgevallen dat kinderen hier heel snel slaan of schoppen.

Om 16.00 ging ik weer naar huis en hebben we onze ervaringen gedeeld. We hebben weer voor ons zelf gekookt. Ik heb nog wat afleveringen gekeken en daarna lekker slapen.

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019