Zwemmen en zonnen! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Zwemmen en zonnen! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Zwemmen en zonnen!

Blijf op de hoogte en volg maartje

12 Mei 2019 | Kenia, Kisumu

Zondag, 12-05

Goodmorning, vandaag de laatste dag van de vakantie.

Morgen begint dan onze nieuwe stage, vind het wel weer spannend.

Maar uitslapen ging niet werken vandaag want de kerk was al om 7/8 volop bezig met zingen en herrie maken. Vandaag geen uitslapen voor mij, helaas.

Ik heb wel lekker in bed gechilled.

Na een tijdje kreeg ik toch een beetje trek dus heb ik ontbijt voor mezelf klaargemaakt. Toast met een gekookt eitje.

Later kwam Fenna er ook gezellig bij.

Ik kom 1 aflevering van sirene niet downloaden op mij computer dus heb ik op fenna’s computer gekeken.

Langzamerhand ben ik me gaan klaarmaken want we hadden afgesproken op het zwembad. Want Mariëlle moest oppassen op het kindje van een vriendin van haar. Een lief maar een drukke kleuter.

Rond 12.30 waren we er en hebben we natuurlijk lekker gezond en wat gespeeld met het kindje.

Ondertussen hadden we lekker wat eten besteld.

Helaas verdween de zon achter de wolken. We hadden nog even gewacht maar kwam niet terug helaas.

Ik heb me aangekleed en zijn daarna weer terug naar het huisje gegaan. Ik had nog taart over dus die heb ik opgegeten tijdens het kijk van me serie. Ik kwam er achter dat ik een SD kaartje had dus daar kon ik series downloaden en op me laptop kijken. In de supermarkt hadden we mango gehaald en die handenwerk geproefd maar de niet zo lekker als in Nederland. Ze waren zuur.

Daarna hebben we allemaal gechilled om bed. Als avondeten had ik niks want zat vol van de taart.

Daarna lekker me bedje ingedoken want morgen begint me nieuwe stage! Spannend!

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019