Series en films downloaden - Reisverslag uit Kenegut, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Series en films downloaden - Reisverslag uit Kenegut, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Series en films downloaden

Blijf op de hoogte en volg maartje

09 Mei 2019 | Kenia, Kenegut

9-05, donderdag

Goedemorgen, de plan voor vandaag was om lekker te zwemmen maar het was bewolkt. Dus zijn we meer films en series gaan downloaden. Ik had me hard schijf meegenomen maar die reageerde er niet op, heel raar.

Dus zijn we terug gegaan om onze laptops te halen. Want op het stickje stond maar 4 gb op. Fenna bleef thuis want die voelde zich niet lekker. Aleyna en ik hebben daar 1,5 uur gezeten. Ik voelde me niet zo lekker omdat het een tijd geleden was dat ik had gegeten. Dus Aleyna had een banaan voor me gehaald dat hielp een beetje. Nadat alles gedownload was zijn we terug gegaan. Ik kon geen films kijken op me laptop dus heb ik daar een app voor gedownloadt. Ik heb een paar series overgezet naar mij computer zodat ik ook wat series kon kijken.

In de avond waren we van plan om naar de bios te gaan maar de film draaiden helaas niets is zijn we een cocktailtje gaan drinken. Ook al was ik die enige want fenna zat aam zware medicatie en Aleyna mag niet drinken.

Daarna terug naar het huisje gegaan. Ik heb wat series gekeken en ben daarna gaan slapen.

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019