Verjaardag van Aleyna en teen operatie - Reisverslag uit Kenze, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Verjaardag van Aleyna en teen operatie - Reisverslag uit Kenze, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Verjaardag van Aleyna en teen operatie

Blijf op de hoogte en volg maartje

08 Mei 2019 | Kenia, Kenze

8-05, woensdag

Goedemorgen, vandaag is Aleyna jarig, happy birthday! Fenna en ik had een kaartje gemaakt en wat slingers opgehangen. Fenna werd vandaag behandelt voor haar teen. Maar dat was pas rond 15.00. Dus we hebben eerst andere dingen gedaan. We wouden heel graag wat films en series downloaden dus zijn we naar een intercafé gegaan. In de tussentijd toen de films gedownload werden zijn we een taartje gaan eten bij laughing budha. Ik had sizzeling brownie, was lekker maar je zat snel vol!

Rond 14.30 zijn we naar de Clinique gereden, maar na een paar minuten wachten kreeg Mariëlle een belletje dat de dokter in een der ziekenhuis is. Dus snel daar naar toe. Fenna kon gelukkig gelijk geholpen worden. Ik wou eerst haar hand vasthouden maar ben uiteindelijk maar gaan zitten anders ging nockie. 

Toen fenna klaar was moesten we het stickje nog ophalen want dat waren we vergeten. Daarna zijn we naar het huisje gegaan.

We hebben wat eten in het restaurantje gehaald en lekker opgegeten.

In de avond wouden we filmavontuur houden, dus had ik lekker popcorn gemaakt maar de helft was verbrand.... oeps.

We keken de film the lost princes. Het was een rare, aparte maar ook wel weer grappige film. Daarna hebben we onze bed opgezocht en zijn we gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 24
Totaal aantal bezoekers 5719

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: