Nog een keer naar het Ziekenhuis. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Nog een keer naar het Ziekenhuis. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Nog een keer naar het Ziekenhuis.

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

01 Mei 2019 | Kenia, Nairobi

1-5, woensdag

7.00 ging weer de wekker. Ik ben toe aan weekend en uitslapen!
Nog 2 daagjes dan is het weekend.
Ik wou gelijk even bij het baby’tje kijken of alles goed was maar helaas was weer zijn infuus eruit. Dus moesten we naar het ziekenhuis, maar eerst het baby’tje verschonen en eten geven. We moesten die dag ook een ander baby’tje meenemen naar het ziekenhuis want zij had koorts.
We hebben weer best wel lang gewacht totdat ze een infuus kregen.
Ze doen alles daar wel op hun gemak.
Maar na 2 uurtjes in het ziekenhuis gezeten hebben we even pauze gehouden, lekker wat gedronken en gegeten.
Na de pauze hebben we de kindjes eten gegeven en hadden daarna weer pauze.
We hadden lekker een eitje gemaakt met toast.
Om 15.00 gingen zijn we weer teruggegaan en heb ik weer even bij de baby’tjes gecheckt en dat gelukkig goed. Daarna met de grotere kindjes gespeeld, ze waren vandaag druk en hangerig dus best wel irritant.
Om 17.00 zijn we weer teruggegaan naar het huisje en hebben we even gechilled op de bank.
Daarna was het weer tijd om eten te koken, we aten rijst met groente.
We eten elke week hetzelfde, maar je hebt niet veel keuze en anders is het duur.
Daarna lekker naar bedje en we kunnen morgen een beetje uitslapen want morgen gaan we iets interessants doen.

  • 07 Mei 2019 - 07:32

    Iris Van Herpt:

    Maartje wat heb je de afgelopen weken weer veel ervaringen opgedaan! Het is leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5632

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: