Knutselen met de kindjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Knutselen met de kindjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Knutselen met de kindjes

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

23 April 2019 | Kenia, Nairobi

23-04, Dinsdag

Om 7.00 ging de wekker en ik had er moeite mee om uit bed te komen.
Uiteindelijk er toch maar uit gegaan en me klaargemaakt.
De ochtend was hetzelfde als andere ochtend ’s.
In de middag hebben weer toast op met zoet beleg want we hadden nog geen eieren gehaald.
15.00 was het weer tijd om terug te gaan en we hadden bedacht om met de kindjes te knutselen. Er lag papier bij ons in het huisje en ik had stickers bij en Aleyna hadden potloden bij. De kinderen waren wel heel erg druk en kunnen niet delen. Het wordt vaak afgepakt en dan gaan ze huilen. Het is ook moeilijk om met hun te communiceren want ze spreken geen Engels. Maar uiteindelijk is het wel leuk geworden.
Daarna alles opgeruimd en nog even buiten gespeeld met de kindjes.
Om 17.00 weer terug naar het huisje.
Ik kreeg een berichtje binnen dat ik nog maar 500 MB’s had, help!
Me internet gaat hier wel snel omdat je nergens wifi hebt, en Instagram gaat best wel snel.
We hebben toen gevraagd of je ergens vlakbij internet kan halen en dat kon gelukkig. Morgen zou iemand het halen voor ons.
Daarna was het tijd om te koken we hadden pasta, wat niet te eten was…
In de avond heb ik nog met opa en oma gefacetimed want oma was jarig. Maar tijdens het gesprek was me internet op dus konden we niet meer bellen.
Het was 21.30, dan ben ik al meestal moe dus dan ga ik slapen.
Morgen weer een nieuwe stagedag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 5629

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: