Masai Mai Market - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Masai Mai Market - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Masai Mai Market

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

22 April 2019 | Kenia, Nairobi

22-04, Maandag

Om 9.00 werd ik wakker dus ik heb lekker uitgeslapen. De rest van de meiden waren al wakker. Ik heb wat ontbijt en daarna nog even in me bed gechilled. Daarna was het tijd om mezelf klaar te maken want we gingen naar de Masai Mai market.
Het was wel heel erg heet op de markt en je moest bij iedereen in ze kraampje kijken.
Maar ik heb leuke souvenirtjes gekocht voor mezelf en voor thuis.
Fenna, Aleyna en ik wouden weer terug naar het huisje want wij hadden alles al gezien.
In het huisje hebben we nog lekker gechilled.
Voordat we teruggingen naar Rangala moesten we nog wat boodschappen doen.
Daarna werden we op de bungoma lijn gezet om naar Rangala te gaan. Gelukkig werden we dit keer niet zo erg lastiggevallen door mannen.
We hadden iemand geregeld die op zou wachten bij Rangala maar die was er niet…
En dit keer hadden we een koffer een grote boodschappentas.
We hadden dan wel de tas op de koffer gezet maar het was nog steeds een gestuntel.
Toen we er bijna waren kwam er een groepje jongens voorbij en die heeft ons geholpen.
Thuis hebben we gelijk maar alles uitgepakt en een beetje opgeruimd.
Als avondeten hadden we noedels met groente, lekker simpel.
Daarna nog even de koffer uitgepakt, douchen en naar bed. Want morgen weer een nieuwe stage dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 5618

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: