Naar de dokter - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Naar de dokter - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Naar de dokter

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

06 Mei 2019 | Kenia, Nairobi

6-5, maandag

Goeiemorgen, ons eerste nachtje weer in Kisumu. Gelukkig geen rumoerige nacht!
Alleen de moskee heb ik gehoord om 5.45 maar ben daarna weer een slaap gevallen.
Vandaag moesten we naar de dokter, want Fenna heeft een ingegroeide teennagel voor de tweede keer.
Om 11.00 zou Mariëlle komen om ons op te halen voor de dokter. Natuurlijk gingen we met z’n alle mee. De dokter heeft ernaar gekeken en eerst wou hij er niks aan doen maar door te zeggen dat ze het echt wilt heeft hij de chirurg gebeld, hij was niet aanwezig dus zou hij morgen terugbellen.
Na het bezoekje van de dokter zijn we naar een mal gereden. We wouden kijken voor films in de bioscoop maar er draaiden geen leuke films, helaas. Als je naar de film wilt is het heel erg goedkoop, maar 0,50 cent!
De mal was in de bouw dus er waren niet veel winkels. Er was wel een supermarket, we hebben daar even rondgesnuffeld.
We kregen een beetje trek dus zijn we ergens gaan eten, wat Mariëlle aanraadde.
Ik had een lekkere clubsandwich.
Toen we Maurice hadden gebeld zagen dat er een cocktailbar was en we hadden wel zin in een cocktailtje, dus vanavond lekker daarnaartoe.
Fenna en ik hadden nog even boodschappen gedaan en we hadden het karretje meegenomen want we hadden zware boodschappen en een grote waterfles.
Thuis hebben we nog een lekker wat gegeten, een soepje.
We zijn daarna na de cocktailbar gegaan maar die was helaas gesloten. Maurice wist nog wel een plekje dus hebben we daar gezellig een cocktailtje op. Het was op de roof top dus je had mooi uitzicht, ik had lekker een Cosmopolitan.
We dachten eerst wel van waar zijn we beland, maar uiteindelijk was het erg gezellig.
Daarna was het tijd om naar het huisje te gaan en lekker het bedje in te duiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5611

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: