Er werden kippen geslacht naast ons deur.. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Er werden kippen geslacht naast ons deur.. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Er werden kippen geslacht naast ons deur..

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

27 April 2019 | Kenia, Nairobi

27-04, zaterdag

Fijne koningsdag! Dit keer was ik vroeger wakker omdat er mensen hard aan het praten waren en dat was wel irritant. Dus ben ik maar uit bed gegaan en heb ik de vaat uitgeruimd en ontbijt voor mezelf gemaakt.
Later kwamen de andere meiden erbij.
We hebben eigenlijk heel de dag gechilled op de banken. In het weekend is het altijd heel saai omdat er niks te doen is.
Maar om 12.30 kregen we weer best wel honger dus heb ik lekker een eitje gemaakt met tomaat en paprika. We hadden ook nog maïskolven over dus die hebben we ook opgegeten.
Om 15.00 gingen we weer naar de kindjes toe om met ze te spelen. We hadden springtouwen meegenomen en bellenblazen. De springtouwen vonden ze nogal moeilijk dus die hebben we maar achterwege gelaten.
Om 17.00 weer terug naar het huisje en gekookt.
We hadden noedels met groente en ik had kip erbij. Voor mij het lekkerste gerecht wat we hebben gegeten tot nu toe.
In de avond hebben we ook allemaal gelegen op de banken en niks gedaan.
Toen we naar bed wouden gaan glipte er net een kakkerlak weg voor Fenna haar voeten en we moesten allemaal gillen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 5606

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: