chill dagje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu chill dagje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

chill dagje

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

26 April 2019 | Kenia, Nairobi

26-04, vrijdag

Ik werd om 9.45 wakker dus ik heb lekker uitgeslapen, heerlijk!
Toen ik naar de woonkamer liep zei Aleyna dat er naast ons deur kippen werden geslacht…
Niet op een diervriendelijke manier. Dit hebben we ook heel de ochtend gehoord, niet fijn.
In de middag hebben we lekker bananenpannenkoekjes gebakken die best goed gelukt waren en ze waren ook lekker.
Voor de rest heb ik tot 14.30 me blogs maar even bijgewerkt want ik liep nogal achter.
Om 15.00 zijn we nog naar de kindjes gegaan tot 17.00. We hebben binnen gespeeld want buiten regende het hard.
Daarna lekker weer terug naar het huisje gegaan en avondeten gemaakt.
We hadden als eten pasta met tomatensaus en dit keer een lekkere pastasaus!
Na het eten hebben we nog lekker gechilled en daarna naar bed met het gevoel dat je kan uitslapen, heerlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 5609

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: