Met een ziek baby'tje naar het ziekenhuis. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Met een ziek baby'tje naar het ziekenhuis. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Met een ziek baby'tje naar het ziekenhuis.

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

25 April 2019 | Kenia, Nairobi

25-04, donderdag

Vandaag de laatste stagedag van de week. We kwamen er ook achter dat we in totaal hier nog maar 1 week stagelopen, whatt?! Hoe snel gaat dat.
Maar vandaag moest ik met een kindje naar het ziekenhuis want ze had net een flesje gedronken en vlak daarna kwam alles er weer uit, op mij.
Het kindjes was ziek dus ze kreeg een infuus in haar hand en kreeg allemaal alweer kriebels op me hand en kan er niet naar kijken.
Het kindje veel heel de tijd in slaap op me schoot, dus daarna maar gelijk weer op bedje gelegd.
We hebben daarna met z’n drieën de dreumesen eten gegeven en zijn daarna om pauze gegaan. We hebben lekker een eitje gegeven en zijn om 15.00 weer teruggegaan. Ik heb even bij de baby’tjes gekeken en nam een baby mee naar buiten.
Volgens mij vond hij het wel leuk om even buiten te zijn inplaats van alleen maar binnen in bed.
0m 17.00 gingen we weer terug en hebben we als avondeten, rijst met bloemkool en bloemkool broccoli saus. Dat was superlekker.
We wouden daarna na bed gaan en de slaapkamer nummer 5 stond open en ik doe die elke avond dicht, dus ik ging weer allemaal dingen in me hoofd verzonnen. We hebben met z’n drieen alle kamers gecheckt en de kamers die over waren hebben we op slot gedaan.
Ik kon niet echt fijn slapen want ik kan er niet zo goed tegen. Ik ben echt een bange schijterd, hahaha.

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019