Giraffe en hippo's gespot!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Giraffe en hippo's gespot!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Giraffe en hippo's gespot!!

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

19 April 2019 | Kenia, Nairobi

19-04, vrijdag

Gelukkig heb ik een goede nachtrust gehad, alleen werd ik wel wakker van de moskee die om 6.00 afging. Daarna ben ik nog wel lichtjes in slaap gevallen
Om 9.00 zou de chauffeur er zijn, dus nog de laatste dingetjes ingepakt.
Dit keer was de chauffeer op tijd! Koffers en rugtassen inladen en de road trip van 7 uur lang kon beginnen! Gelukkig had Mariëlle muziek op een stickje staan want Kenianen hebben aparte muziek. Tijdens de reis zag je verschillende kruistochten omdat het pasen is. Je zag dan een groep en 1 iemand droeg dan het kruis, dat was wel bijzonder om te zien. Voor de rest heb ik alleen maar naar buiten gekeken.
Na 7 uur eindelijk aangekomen in Nakuru.
We hadden een huisje op een berg met een supermooi uitzicht daar hebben de bagage gedumpt en zijn we snel weer naar beneden gegaan want we hadden gelijk een boottocht op Lake Nakuru. We hebben heel veel hippo’s gespot en giraffen!! De giraffen waren maar van 10 m afstand, was zo gave ervaring! Ik heb nog snel gefacetimed naar me zus want die was jarig en was dit alvast haar cadeautje.
De boottocht duurde 1 uurtje want het werd wel steeds frisser.
We hadden allemaal best wel trek dus zijn we maar gelijk door gegaan naar een restaurant.
Ik had best wel zin een cocktailtje maar die sloeg best wel, dat was wel ff lachen.
Als avondeten had ik chicken pad thai, was heel erg lekker!
We hadden allemaal koud en waren moe dus zijn we allemaal in bed gekropen alleen werden we melig, dus konden we niet slapen.
Uiteindelijk toch een slaap gevallen. Morgen weer een nieuwe dag! Zin in!

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019