Terug naar Rangala - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Terug naar Rangala - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Terug naar Rangala

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

14 April 2019 | Kenia, Nairobi

14-04 zondag

Om 8.30 werd ik wakker, ik heb nog een tijdje in bed gelegen.
De andere meiden die zaten al in de woonkamer.
Ik heb lekker gedoucht en daarna alvast me spullen ingepakt want vandaag gingen we weer terug naar Rangala.
We hebben een ontbijtje gemaakt, een eitje met toast.
Daarna hebben we weer een potje gepest, dat doen we bijna elke dag.
Fenna en ik wouden wat afleveringen downloaden op netflix, dus gingen we samen naar een internetcafé. Helaas was het café gesloten maar de tuktuk driver wist nog wel een plekje. Toen we terugliepen naar de tuktuk, riep er iemand oeh lala, dat stond op me shirtje, ik moest wel lachen. Met de tuktuk naar het andere internetcafé maar daar wisten ze de wificode niet, heel raar. Dus zijn we maar teruggegaan naar het appartementje. We moesten wachten tot Marie er was dus hebben we weer een potje gepest. Marie kwam ons om 13.00 ophalen om wat benodigdheden in de stad te halen. Eerst gingen we langs safaricom om wat extra MB’s te halen want ze waren bijna op.
En daarna boodschappen doen bij foodplus voor een hele week. Daarna gelijk door naar de bus, de bugoma lijn. Je hoorde ook weer veel oeh lala door me shirtje en jongens kwamen ook naar je toe en vroegen ze of je een relatie wilde of een date wilt. Ik laat dan me ring zien en zeg dat ik getrouw bent, dan gaan ze meestal wel weg. Sommige niet die blijven hangen en die gaan dan irritant doen, die negeer ik. De busreis was 1 uur en 30 min. Dat was prima te doen.
Toen we aankwamen zou er iemand zijn om ons op te halen maar die was er nog niet.
Ondertussen kwam er iemand en zei dat hij ons kan brengen en wij zeiden nee, want er kwam al iemand. Maar hij bleef ons echt lastig vallen en volgens mij was hij ook stoned. Fenna heeft maar gebeld waar ze bleven en ze waren onderweg. We zijn maar begonnen met lopen, maar onze tas met boodschappen was heel erg zwaar zelfs met 2 personen lukte het niet, dus hebben we het maar verdeeld en heb ik de zware tas getild. Gelukkig kwamen ze onderweg tegen en hebben hun onze boodschappentas getild.
In het huisje hebben we gelijk maar alles uitgestald en opgeruimd.
We hadden noedels gekocht dus die hebben we klaargemaakt, lekker makkelijk!
Vandaag lekker vroeg naar bed want morgen weer een nieuwe stagedag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 5627

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: