Naar kisumu! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu Naar kisumu! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

Naar kisumu!

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

12 April 2019 | Kenia, Nairobi

12-04, vrijdag

Vandaag zouden we naar de stad gaan, Kisumu. Om 13.00 hadden we afgesproken om met de bagoma lijnbus naar de Kisumu te gaan. Alleen konden we niet met z’n vieren te gelijk in de bus dus moesten we met een andere bus en dat was geen pretje voor mij.
Ik zat naast een volle vrouw die anderhalve stoel in bezit had dus ik had maar een halve stoel om op te zitten en naast mij stond nog een groot apparaat.
Het busje was ook al volgepropt en stonk naar zweet en daar moest ik 1,5 uur in zitten, help!
De vrouw naast mij begon over mij huid te praten dat zij er iets aan kon doen, ik heb maar snel een smoes verzonnen. Dus de busreis was niet fijn!
Uiteindelijk in Kisumu aangekomen zijn we naar de andere dames geweest (Karlijn en Demi). Daar konden van vannacht slapen.
Om 16.30 hadden we afgesproken om naar Dunga hills te gaan, een superfijne plek! We hebben een leuke avond gehad, alleen moesten we heel erg lang wachten op het eten.
Rond 21.00 gingen we weer terug naar het huisje. Hopen dat ik een goede nacht ga hebben. Fingers crosst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 5619

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: