naar het ziekenhuis met een kindjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu naar het ziekenhuis met een kindjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

naar het ziekenhuis met een kindjes

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

10 April 2019 | Kenia, Nairobi

Woensdag, 10-4

Vandaag weer hetzelfde ochtendritueel met de kinderen. Fenna ging vandaag ook weer gezellig mee. Na het verschonen en eten geven aan de kindjes, ging ik naar de dreumesen want ik dacht dat ze daar zat en dat was niet. Ze was met een kindje naar het ziekenhuis. Dus ik ben daarnaartoe gegaan om te keken hoe het ging. Fenna en Aleyna zaten daar al 30 min. Het kindjes is 1 jaar en is flink dun. Het kind kan alleen omrollen en liggen. Zijn hoofdje is ook veel te zwaar om omhoog te houden. Bij het kindjes was net bloed geprikt en gaf geen ene kik.
Ik zag ook dat er een kindjes was en die had koorts.
We hebben zeker daar nog een uur gezeten. Ze kregen allebei een handinfuus.
Na de pauze hebben we met de grote kinderen gespeeld maar Fenna en ik waren best wel moe en de kinderen waren heel erg hangerig dus we waren er eigenlijk klaar mee met vandaag. Dus we zijn iets eerder naar het huisje gegaan. Ik heb nog een paar afleveringen gezien en hebben we lekker makkelijk cup a soep gegeten met brood. Daarna lekker douchen en naar bed. De dagen gaan best wel snel maar ik heb wel het idee dat we hier al 2 maanden zitten ofzo, heel raar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 5620

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: