naar the girl en the boy school - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu naar the girl en the boy school - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

naar the girl en the boy school

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

09 April 2019 | Kenia, Nairobi

Dinsdag, 9-4

Om 7.00 weer de wekker en hetzelfde routine. Vandaag ging Fenna gezellig met mij mee.
Ik had weer baby’s en Fenna dreumesen. Fenna had een kindje verschoont en had hem even op de grond gezet en toen begon hij weer te poepen en plassen, gelukkig hoefde ze dat niet op te ruimen. Ik heb de kindjes alleen gevoed vandaag. Na het voeden zijn we met de grotere kinderen naar een girlschool geweest. Alleen de kinderen denken dat we naar Mombassa gaan. Er wordt iets gezegd wat niet waar is, dat vond ik zielig voor de kinderen. Na een rondje lopen in the girl school zijn we teruggegaan en heb ik nog bij het baby’tje gecheckt en hij lag te huilen dus heb ik wat eten gegeven en geknuffeld. Daarna zijn we lekker om pauze gegaan. Na de pauze zijn we eerst met de kinderen naar de kerk gegaan die bij de compound hoort. De kinderen moesten van mij gevoel gedwongen dansen voor ons. Daarna zijn we door gegaan naar the boy school. De scholen zijn dicht voor 3 weken. Maar er zijn toch nog wel mensen en het is hier beleefd om een hand te geven. Toen we terugliepen werd de lucht steeds maar donkerder en donkerder. We waren net op tijd binnen in het babyhome. Nu nog naar het huisje wat maar 50 meter was maar het regende superhard. Dus rennen dan maar!
We hebben samen nog de dag besproken en hebben we lekker pasta klaargemaakt.

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019