De tweede dag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

30 Maart 2019 | Kenia, Nairobi

De tweede dag was een relax dag. We hadden eerst om 11.00 een meeting met de coaches en the flying dutchman. De keniaanse coaches zijn consolata en millicent, heel aardige mensen! the flying dutchman is onze tuk tuk driver; Sammy. Uiteindelijk was de meetng om 12.00 want alles loopt hier op keniaanse tempo, rustig en alles op z'n gemak. toppie! Na de meeting hebben we lekker gezwommen in het zwembad en wat gechilled, wat heel erg fijn was! Na het zwemmen zijn we lekker uiteten geweest bij java, ik had groene thaise curry. Daarna waren we allemaal nog moe dus zijn we vroeg naar bed gegaan. Ook deze nacht was helaas rumoerig, hopen dat de volgende nacht beter gaat.

  • 01 April 2019 - 07:50

    Iris Van Herpt:

    Heel veel plezier Maartje!
    Ik kijk uit naar al je belevenissen.
    Gr Iris van Herpt

  • 01 April 2019 - 18:06

    Bea:

    Test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 5633

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Maart 2019 - 24 Juni 2019

stage in kenia

Landen bezocht: