voorstellen - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu voorstellen - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van maartje bezooijen - WaarBenJij.nu

voorstellen

Door: Maartje van Bezooijen

Blijf op de hoogte en volg maartje

29 Maart 2019 | Kenia, Nairobi

Jambo!

Ik zal me even voorstellen!
Mijn naam is Maartje van Bezooijen en doe momenteel de opleiding pedagogisch medewerkster niveau 3.
Ik woon in Dinteloord samen met me ouders, broer en broertje. Me zus woont op haar zelf. Oja en ik ben 18 jaar oud!
Buitenland stage heb ik altijd interessant gevonden en vooral in Afrika! Me droom is uitgekomen. Hier op deze blog ga ik reisverslagen maken van wat ik allemaal meemaak.
Dus ben jij benieuwd naar mijn reisverslage, volg me dan!

• 02 April 2019 - 20:37

Rianne Nefs:

Een hele geweldige ervaring gewenst! Ik ga je volgen.

maartje

hoi! Ik ben Maartje van Bezooijen en zit op het Kellebeek in Roosendaal. Eind maart ga ik eindelijk naar Kenia! Ik ga er 3 maanden naar toe en heb er super veel zin in! Ik ga hier de komende 3 maanden, april, mei en juni bloggen over wat er allemaal gebeurt in Kenia. Zodat ik later zelf ook kan terug lezen wat er allemaal gebeurt is. En natuurlijk voor iedereen die mijn avontuur wilt lezen. Ik ben alvast aan het aftellen om een super toffe reis te maken! Groetjes Maartje 15-01-2019

Actief sinds 15 Jan. 2019